Demontaż bębenka stacyjki O1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jan_wilc
    Classic
    • 2008
    • 39

    Demontaż bębenka stacyjki O1

    A ktos bawil sie doposazenie w gniazdo 230V?
  • phrix
    L&K
    • 2007
    • 1000
    • Audi
    • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    Demontaż bębenka stacyjki O1

    Koledzy potrzebuje zdemontować bębenek stacyjki w O1, TDI 1998. Może ktoś opisać jak podejść do tematu.


    Muszę wymienić sam wkład ( bębenek do którego wchodzi kluczyk) najlepiej bez demontażu całej stacyjki, jest to wykonalne ?? Wyszukiwarka i Google niewiele pomogły.


    PS: Problem polega na tym, że nie zawsze po wyciągnięciu kluczyka odcinane jest napięcie na radiu. Zakładam, że wyrobiła się jakaś zapadka.
    Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

    _

    Komentarz

    • tomus7
      RS
      • 2010
      • 1896
      • Peugeot

      #3
      Re: Demontaż bębenka stacyjki O1

      Zamieszczone przez phrix
      Koledzy potrzebuje zdemontować bębenek stacyjki w O1, TDI 1998. Może ktoś opisać jak podejść do tematu.


      Muszę wymienić sam wkład ( bębenek do którego wchodzi kluczyk) najlepiej bez demontażu całej stacyjki, jest to wykonalne ?? Wyszukiwarka i Google niewiele pomogły.


      PS: Problem polega na tym, że nie zawsze po wyciągnięciu kluczyka odcinane jest napięcie na radiu. Zakładam, że wyrobiła się jakaś zapadka.
      Ja tak mam i jestem z tego zadowolony bo nie muszę pamiętać o wyłączeniu radia. To nie jest wina stacyjki :P
      TTTM :szeroki_usmiech
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz

      • endryu
        RS
        • 2006
        • 3773
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #4
        Stacyjka-bębenek to jedna część. A druga to kostka elektryczna w dolnej części kpl. stacyjki.
        O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
        O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
        =================================================

        Komentarz

        • phrix
          L&K
          • 2007
          • 1000
          • Audi
          • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Zdjęcie pożyczone od kolegi Keliopis z forum

          Chodzi o demontaż elementu 3 - bębenek do którego wchodzi kluczyk. Wiem, że w Audi jest z tym troche kombinacji ponieważ należy nawiercać śruby itp, pytanie jak to wygląda w skodzie.


          To nie jest wina stacyjki
          Akurat tutaj nie chodzi mi o podłączenie radia. Napięcie po przekręceniu stacyjki powinno być odcinane po wyjęciu kluczyka a nie zawsze to działa.

          Stacyjka-bębenek to jedna część. A druga to kostka elektryczna w dolnej części kpl. stacyjki.
          Za brak wyłączania prądu po stacyje odpowiada kostka ?? U mnie po wyjęciu kluczyka było zawsze słychać mechaniczne cyk, teraz zdarza się że "cyku" przy wyjmowaniu kluczyka nie ma i wtedy pozostaje prąd na radiu.
          Załączone pliki
          Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

          _

          Komentarz

          • Krzycho-63
            Rider
            • 2007
            • 628
            • Superb II (3T4)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            Od strony kluczyka,z boku bębenka masz otworek.Włóż w otworek kawałek sztywnego drucika(spinacz),obróć kluczyk do pozycji 1 i pociągnij.Pętla immo jest razem z bębenkiem.
            Skoda Superb II Ambition
            2.0 TDI CR 170 KM

            https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

            Komentarz

            • phrix
              L&K
              • 2007
              • 1000
              • Audi
              • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              Dziękuję Krzycho-63, o to mi chodziło. (pomógł poleciało) Jeszcze takie pytanie podczas wsadzania nowego bębenka rozumiem, że robimy to na wcisk w pozycji 1.

              PS: Przy wymianie należy zwrócić na coś uwagę, zablokować itp, czy jest to na zasadzie wyjmij stare zamontuj nowe. Za pomoc będę, bardzo wdzięczny Pastylkę ze starego kluczyka przykleję do nowego.
              Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

              _

              Komentarz

              Pracuję...